Zennnn 🙏 in Palm Cove

5 augustus 2018 - Palm Cove, Australië

Wij hebben inmiddels al heel wat plaatsen op de wereld gezien en geloof me, er zijn veel plekken waar het beroerder wakker worden is dan in Palm Cove aan het strand! Na alle perikelen met onze Renée van gisteren waren we na een paar potjes Five Crowns op onze veranda als 2 ossen in slaap gevallen en vanochtend dus ook mooi weer op tijd wakker. precies voor het opkomen van de zon om iets na half 7. Weer getrakteerd op een schitterend kleuren spektakel, alle kleuren rood, paars, violet en roze verschenen aan de hemel boven de golven van de kalme koraalzee. Weer onwijs mooi, gaat echt mooie vervelen. Na deze overweldigende opening van de ochtend door moeder natuur heel rustig aan koffie gedronken en broodjes gegeten want vandaag zouden we dan toch echt ons relaxdagje aan het strand van Palm Cove gaan genieten.

Voordat we het strand op konden wilde pensionada achterbuurtjes uiteraard eerst een volledig en uitgebreid verslag van Project Renée zodat ze de rest van de bejaardensoos op het park op de hoogte konden brengen want zo schijnt dat in z’n werk te gaan op ‘n ons-kent-ons camping, ook in Australië 🤣!

Vervolgens nog een aantal uur heerlijk onder de palmbomen op het strand gelegen, afgewisseld met zo nu en dan een verfrissende duik in zee. Heerlijk zo’n dagje helemaal niks, met verstand op nul en puur genieten ...Zennnnn 🙏

1. Carmen:
    7 augustus 2018
    Wauw, er komen weer super mooie foto’s voorbij. 😊geniet nog van de laatste dagen💋
  2. Ben en Vera:
    7 augustus 2018
    Toch nog ‘n dagje strand gehad om van te genieten, ☀️⛱🍺
    Weer mooie foto’s, het houd maar niet op, 😅😂🤣😘😘😘
  3. Eric&Robin:
    7 augustus 2018
    Morgen nog een laatste dag snorkelen en genieten van het strand en dan is het toch echt koffers inpakken en weer terug naar Nederland..😢
  4. Eric&Robin:
    Jaaaa, was heerlijk! ☀️🌴😎