Voorbereiding in volle gang

1 december 2014 - Druten, Nederland

Reisgidsen1Nog maar 4 weken en dan is het eindelijk zover; 2de Kerstdag vertrekken we naar Nieuw-Zeeland. Inmiddels hebben we al een enorme collectie reisgidsen opgebouwd en doorgespit, want we gaan uiteraard goed voorbereid op reis! Afgelopen weekend hebben we 'n internationaal rijbewijs gehaald bij de ANWB; papieren vodje van €18 , maar ja als je zonder achter het stuur gaat zitten kan dat ernstige gevolgen hebben, dus toch maar het zekere voor het onzekere genomen.

We lezen nog even lekker door en met het steeds kouder wordende winterweer hier in Nederland begint het echt steeds aanlokkelijker te worden om straks heerlijk uit het vliegtuig in Auckland te stappen recht in het zomerzonnetje !

Reisgidsen2

1. Ben en Vera:
    1 december 2014
    Hoi Robin en Eric, die 4 weken zijn zo om hoor.
    Het internationale rijbewijs ( votje van € 18.00 ) is inderdaad wel heel erg belangrijk.
    Wij hebben ook nog wel wat boeken over New-Zealand liggen.
    Heerlijk vooruitzicht om naar de ☀️☀️☀️☀️ te vertrekken.
    Hans en Mia zullen jullie echt warm verwelkomen, ze kijken uit naar jullie komst.
    Liefs van ons,
  2. Carmen:
    1 december 2014
    He mannen. Ja het gaat nu snel. Eh... Realiseer me dat voor mij dan ook alweer bijna het jaar om is . Ach ja..
    Nou voordat je het weet zijn we weer lekker een potje aan het catannen. Dan zijn jullie alweer terug. Maarvooralsnog ga nog maar lekker inlezen. We spreken elkaar nog van te voren. We bellen.xxxx.
  3. Eric&Robin:
    2 december 2014
    Hoi ma, ja gaat nu echt heel snel maar we zijn er ondertussen ook wel heel erg aan toe dus we kunnen haast niet wachten om te gaan!
    Nou Carmen, dat potje Catan moeten we toch echt tot na febr.'15 uitstellen want eerder zijn we er echt niet! We gaan eerst genieten van 5 weken Nieuw-Zeeland.
    Spreken elkaar van te voren nog uiteraard ! Xxx
  4. Mia en Hans:
    7 december 2014
    Leuk deze website. Aftellen, we kijken er allemaal naar uit dat jullie over 3 weken al hier zijn. Het begint eindelijk wat warmer te worden. Alleen komt de wind nog vaak uit het zuiden en brengt koele lucht. Maar in de zon uit de wind is het heet en verbrand je heel snel. Vandaag bewolkt en wordt 22C. Kijk zelf maar op http://www.metservice.com/national/home
    We zullen ervoor zorgen dat de koffie klaar staat. En natuurlijk een lekker Hollands kopje Senseo koffie.