Eindelijk in Nieuw-Zeeland !

29 december 2014 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

Na een lange en vermoeiende reis, die vrijdagmiddag 2de kerstdag al begon met het wegbrengen van Druten naar Schiphol door Jan en Vera, zijn we via 'n tussenstop in Seoul dan eindelijk na 26uur aangekomen op Auckland International AirPort !

De verassing dan ook groot dat Hans&Mia ons in alle vroegte op zondagochtend stonden op te wachten! We hebben snel de huurauto opgehaald en na een duidelijke laatste instructie van het verhuurbedrijf dat er in Nieuw-Zeeland echt Links moeten worden gereden (!) zijn we naar Torbay vertrokken

Michelle had ondertussen al een heel ontbijt klaargemaakt voor ons dus na even een snelle opfris onder de douche hebben we heerlijk in de Nieuw-Zeelandse zomerzon zitten ontbijten.

Omdat de straat van Hans&Mia zo ongeveer eindigd op het strand en het zo'n ontzettend mooi weer was , konden we het niet laten om direct door te gaan naar het strand; dus binnen 'n paar uur nadat we waren aangekomen standen we al op het strand en niet veel later lagen we er ook al in ! Heerlijk verfrissend na die lange reis!

onze eerste avond in Auckland hebben we afgesloten met een etentje bij de Indian ; nog nooit op maar het was erg lekker en spicy!! !

Erg gezellig, maar uiteindelijk dan toch totaal uitgeput en doodmoe in slaap gevallen ... Groetjes van ons uit Nieuw-Zeeland!!

Nb. We hebben ook enkele nieuwe foto's geplaatst , zie het nieuwe album

1. Bas Geurds:
    29 december 2014
    Hé Robin.
    Ik word nu al helemaal jaloers! lol
    (hier is t inmiddels echt winter geworden, sneeuw en vorst)

Een hele fijne vakantie toegewenst en have fun daar!

Groetjes,
    Bas
  2. Ben en Vera:
    29 december 2014
    Ja, nu zijn jullie echt in New Zealand.
    De reis waar jullie samen zo lang naar uitgekeken hebben.
    Het is inderdaad een lange vermoeiende vliegreis ✈️✈️✈️
    Erg leuk dat Hans en Mia jullie hebben verwelkomd op het vliegveld in Auckland.
    Michelle verwelkomde jullie daarna met een heerlijk gedekte ontbijttafel, wat een ontvangst hebben jullie toch gehad.
    Ook al lekker na het strand en de zee geweest, om jaloers op te worden.
    Wij zitten hier in de kou ❄️⛄️❄️⛄️❄️⛄️❄️ en sneeuw,
    Tot het volgend reisverhalen, groetjes van ons,